دستگاه-شیرینگ-تونلی

اگر در صتعت خود با دستگاه شیرینگ تونلی و یا سایر انواع آن ، مشغول به پک بندی محصولات تولیدی خود هستید ؛ نیازمند فیلمهای نایلونی با کیفیت خواهید بود . شفاف پلیمر تاج - تولید کننده انواع فیلم های پلی اتیلن نایلونی ، فیلم های نایلونی با کیفیت بالا را برای درخواست کنندگان ، به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهد.


اگر در صتعت خود با دستگاه شیرینگ تونلی و یا سایر انواع آن ، مشغول به پک بندی محصولات تولیدی خود هستید ؛ نیازمند فیلمهای نایلونی با کیفیت خواهید بود . شفاف پلیمر تاج – تولید کننده انواع فیلم های پلی اتیلن نایلونی ، فیلم های نایلونی با کیفیت بالا را برای درخواست کنندگان ، به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهد .

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی گزینه ای مناسب برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و کشاورزی می باشد و بیشترین کاربرد را در صنعت ، کارخانه ها و کارگاه ها دارد . نوع کارکرد این دستگاه به گونه ای می باشد که شما می توانید با انتخاب دستگاه شیرینگ تونلی محصولات را به صورت پک بسته بندی کنید . انتخاب این نوع از بسته بندی کمک می کند تا شما بتوانید محصولات تولیدی کسب و کار خود را بدون دردسر جا به جا کنید و یا به انبار منتقل کنید . دستگاه شیرینگ پک تونلی محصولات را به گونه ای بسته بندی می کند که از ورود آلودگی ، گرد و خاک ، رطوبت به داخل بسته ها جلوگیری شود . پس اگر جزو افرادی هستید که برای بسته بندی محصولات تولیدی خود به دنبال دستگاه شیرینگ هستید پیشنهاد می کنیم دستگاه شرینک پک تونلی را انتخاب کنید . این دستگاه این قابلیت را دارد که شما بتوانید شیرینگ کردن محصولاتی که حجم زیادی را دارند را انجام دهید . رول پلاستیک از مواد اولیه ی مورد نیاز برای کار با دستگاه می باشد .

دستگاه شیرینگ تونلی
صاحبان صنایع و کسب و کار ها اغلب به دنبال خرید رول شیرینگ جهت رونق دادن کسب و کار هایشان هستند ، فروش رول …

مزایا و معایب شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی با وجود کاربرد بالایی که در بسیاری از صنایع دارد ، مزایا و معایبی نیز در استفاده از آن وجود دارد . با توجه به این که از تونل های شیرینگ (سیستم هوای گرم) برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند شیرینگ کردن محصولات را با انتخاب نایلون هایی از جنس PVC ،POF انجام می دهند ؛ که این خود یک مزیت می باشد . جریان هوایی که در داخل تونل وجود دارد از ایجاد حباب و برآمدگی در فیلم های پلاستیکی جلوگیری می کند . میزان درجه ی حرارت دستگاه ، سرعت جریان هوا و سرعت حمل کننده ها با توجه به سیستم های کنترل کننده مستقل دستگاه تنظیم می شوند . این ها همگی از مزایا و دلایلی هستند که سبب مورد توجه واقع شدن این محصول شده است . رول پلاستیک بسته بندی با کیفیت بالا خود می تواند محصولات پک شده ی با کیفیتی در نهایت ایجاد کند .

مزایا

  • گزینه ی مناسبی برای بسته بندی های بزرگ و کوچک
  • امکان بسته بندی محصولات به صورت تمام وقت را دارد.
  • پک کردن محصولات به صورت چند عددی برای حمل و نقل آسان
  • طول عمر دستگاه در صورت نگهداری و مراقبت درست طولانی می باشد.
  • افزایش سرعت و ظرفیت تعداد بسته بندی در مقایسه با شیرینگ پک کابینی

معایب

  • عدم حرارت لازم می تواند منجر به خراب شدن و نامرغوب شدن جنس در بسته بندی شود.
  • می تواند منجر به بهم ریخته شدن در محصولات بسته بندی های نوشیدنی و کالای خدمات شود.
  • با توجه به این که میزان شفافیت نایلون مسئله ی مهمی محسوب می شود در صورتی که کیفیت مطلوب را نداشته باشد باعث کاهش افت کیفیت بسته بندی و عدم شفافیت مورد نیاز برای مشاهده ی محصولات داخل بسته بندی خواهد شد.

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ تونلی

در مورد نوع کارکرد دستگاه شیرینگ تونلی باید بگوییم که برای پیچیدن نایلون به دور محصول و محکم کردن آن نیاز به وارد کردن گرما دارید تا نایلون بتواند شکل محصول را به خود بگیرد . زمانی که این اتفاق می افتد نایلون به دور محصول کاملاً محکم می شود و نوع بسته بندی انتخابی به گونه ای می باشد که محصولات شما را در کنار هم قرار دهد . رول (نایلون) انتخابی برای استفاده در این دستگاه از نوع پلی اتیلن و ضخیم تک لا می باشد که یک عدد از بالا و یک عدد از پایین باید بر روی دستگاه نصب شوند . با توجه به این که قرار است برای شیرینگ کردن محصولات سنگین و نیمه سنگین مورد استفاده قرار گیرند ، رول انتخابی باید از رول شیرینگ ضخیم باشد . تونل حرارتی از یک موتور جهت گردش هوای گرم استفاده می کند که این مسئله سبب سیرکولاسیون هوای گرم درون تونل حرارتی و گردش هوای یکنواخت با دمای ثابت می شود و از سوختن رول شیرینگ جلوگیری می کند . پس از این که محصول مد نظر شما از تونل خارج شد وجود فن خنک کننده کمک می کند تا محصول بعد از حرارت دیدن خنک شود . دستگاه حتماً باید کنترلر دما داشته باشد تا بتوانید حین کار و بسته بندی با توجه به نوع محصول دمای درون تونل را بر روی یک مقدار ثابت تنظیم کنید .

موارد کاربرد

همانطور که می دانیم دستگاه شیرینگ تونلی در بسیاری از صنایع استفاده می شوند که همگی به دلیل دامنه ی گسترده ی موارد کاربرد آن است ؛

  1. بهترین جایگزین برای بسته بندی کششی
  2. جلوگیری از ضربه دیدن و آسیب دیدگی محصولات
  3. کمک به حفاظت از محصول در برابر گرد و غبار ، خاک ، رطوبت و …
  4. کمک می کند تا بتوانید چندین محصول در یک بسته بندی قرار دهید.
  5. بسته بندی کارتن ها ، بطری ها و دیگر کالاهای بسته بندی را برای شما راحت تر می کند.

اجزای تشکیل دهنده

در مورد اجزای تشکیل دهنده ی شیرینگ پک تونلی یا به عبارتی دستگاه شیرینگ تونلی ؛ باید بگوییم که متشکل از 3 بخش جهت نوار نقاله برای انتقال محصول ، بخش دوخت دستگاه و تونل حرارتی می باشد . از دیگر اجزای تشکیل دهنده دستگاه شامل موارد زیر می باشد :

  • دینام
  • بخش مراقبت
  • موتور و گیربکس
  • مجهز به تابلو برق دستگاه
  • المنت‌ های میله‌ ای و پره‌ ای
  • دریچه تنظیم ارتفاع دهانه تونل
  • چشم الکترونیکی در مدل اتوماتیک
  • دارای کنترل دما هوشمند از طریق ترموستات
  • نوار نقاله مدل تسمه ای و زنجیره ای برای وزن های بالای 20 کیلوگرم
  • نوار نقاله در نظر گرفته شده برای دستگاه از جنس آهن مفتول بافته شده 3 میل می باشد.
  • استفاده کردن از عایق پشم سنگ در داخل تونل حرارتی برای عایق حرارتی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *